torsdag 27. mars 2008

Og så ble det påske og den forsvant

He-he. Lenge siden sist altså! Påska i år ble jo den vinteren vi aldri fikk i vinter. Og det betyr at jeg faktisk fikk meg en skitur! Og vi var på kunstutstilling i Stavern!! Der var vi debutanter som besøkende, det var masse å se på og noe var veldig bra, men det var SÅ KALDT!! Frøys nesten bikkjeunger på meg og ble ikke varm før langt på kveld etter middag og rødvin. Helga før påske hadde vi noen nydelige turer på skauen og fant både blå- og hvitveis. Skulle nesten tro påskeværet hadde accentanten i Væren, eller noe, mye temperament i sånne voldsomme omskiftninger!

Egentlig fant jeg ut at det ikke var så gøy med en sånn personlig blogg. MEN, jeg har laget en bokblogg, med ungdomsbøker!! Har åpnet så flere kan legge inn anmeldelser. Det er gøy! Og kanskje det faktisk blir lettere å huske hva vi sjøl har lest når det kommer en klasse. Kom gjerne med kommentarer og er det noen som vil legge inn anmeldelser, men ikke har blitt invitert så just give me a sign...

Ingen kommentarer: